ITKY ry on Tivia ry:n jäsenyhdistys, joka toimii ICT:n parissa toimivien yksityisten henkilöiden ja yhteisöjen yhdyssiteenä ja kohtaamispaikkana Imatran alueella. Yhdistys järjestää mm. atk-seminaareja ajankohtaisista aiheista. ITKYläiset ovat osallistuneet myös yhdistysten välisiin ’olumppialaisiin’, jotka pidetään yleensä syksyisin. Jäsenet tapaavat toisiaan mm. kevät- ja syyskokouksissa, sekä liikunnan merkeissä.

Näillä sivuilla tarjoamme ajan tasalla olevaa tietoa yhdistyksen toiminnasta ja suunnitelmista. Toimintasuunnitelma, yhdistysrekisteriin kirjatut yhdistyksen säännöt, viimeisin vahvistettu toimintakertomus sekä yhdistyksen hallituksen tiedot  kuuluvat vakituisesti esillä pidettäviin faktoihin.

ITKY on maamme ensimmäinen paikallinen tietojenkäsittely-yhdistys. Se perustettiin jo vuonna 1965 Imatran ATK-Kilta nimisenä.

Tänä päivänä yhdistyksessä on noin 100 jäsentä. Jäsenistö koostuu pääosin imatralaisista Stora Enso Oyj:n, Tieto Oyj:n ja Imatran kaupungin työntekijöistä.

Tervetuloa uudet jäsenet!

Kehitämme toimintaamme ja näitä sivuja paremmin jäseniämme palveleviksi. Ehdotukset tervetulleita vaikka blogin kautta tai maililla hallituksen jäsenille.